East china normal university Changning > Altres ciutats a xangai shi > Shanghai Shi > Xina

Venir a estudiar a Changning, en East China Normal University, que es troba en aquest meravellós país que és Xina. Fer un intercanvi serà una experiència inoblidable que li portarà un sens fi d'experiències per millorar la confiança en si mateix i deixar la timidesa enrere. Va a viure un moment incomparable i després de viure que, segurament no serà la mateixa persona.

El nostre equip sempre s'esforça per oferir la informació més exacta i actualitzada informació possible de diferents universitats. Però a causa de la quantitat d'informació que tenim, sempre podia faltar un detall. Si està familiaritzat amb Universitiesintheworld, si us plau ajudar-nos verificant les seves dades. Si hi ha alguna informació que estigui vençut o conté un error, si us plau en contacte amb nosaltres.

El East China Normal University és una de les universitats de Changning que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de Xina són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

A continuació té tota la informació de contacte de East China Normal University i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Xina
Shanghai Shi
Altres ciutats a xangai shi
Changning