Anhui university of traditional chinese medicine Hefei > Altres ciutats a anhui sheng > Anhui Sheng > Xina

Si vostè pertany a l'equip de Anhui University of Traditional Chinese Medicine, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

El Anhui University of Traditional Chinese Medicine és una de les universitats de Hefei que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de Xina són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

Aquí tens tota la informació sobre la Anhui University of Traditional Chinese Medicine. Si se li dóna prioritat a l'estudi en un centre de qualitat i renom, es tracta de la seva institució per iniciar els seus estudis superiors. Si ja ha començat els seus estudis en aquest centre, ens deixa un comentari al respecte. La seva opinió i altres usuaris Universitiesintheworld ajudarà a guiar els futurs estudiants cap al començament de la seva vida universitària.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Anhui University of Traditional Chinese Medicine? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Hefei? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Xina. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Xina
Anhui Sheng
Altres ciutats a anhui sheng
Hefei