Anhui university of finance and economics Bengbu > Altres ciutats a anhui sheng > Anhui Sheng > Xina

Si vostè pertany a l'equip de Anhui University of Finance and Economics, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

No tenir un registre en Universitiesintheworld pot donar lloc a tenir un menor nombre d'estudiants de l'escola, ja que som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que estan buscant per a les universitats en Bengbu, Xina. Si no desitja que el seu centre es quedi enrere, publicar la seva informació, així com ho va fer el Anhui University of Finance and Economics. Anem a revisar i afegir-lo el més ràpid possible.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Anhui University of Finance and Economics per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Xina per fer un intercanvi en Anhui University of Finance and Economics, en Bengbu. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Xina
Anhui Sheng
Altres ciutats a anhui sheng
Bengbu