An-najah national university Siquem > Altres ciutats a cisjordània > West Bank > territori palestí

Seguir l'exemple de An-Najah National University i registrar la seva institució en aquest centre. Detalls com aquests fan tota la diferència. Avui en dia les millors universitats tenen una gran presència en l'Internet, i els directoris d'Universitats com Universitiesintheworld són un gran impuls per augmentar el nombre d'estudiants, ja que fa que sigui més fàcil per a ells trobar tant la ubicació i dades de contacte dels centres i les opinions dels antics estudiants o professors.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de An-Najah National University per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

¿Se sent com viure en Siquem, territori palestí? Si vols estudiar en An-Najah National University i compartir la seva manera personal de la vida de prop amb la seva gent, de manera que l'intercanvi és una meravellosa oportunitat per millorar les seves habilitats i la seva autoestima, aprendre un altre idioma i viure experiències increïbles. Sens dubte, que es reuniran moltes històries per explicar per a la resta de la seva vida.

Si vostè està vinculat a An-Najah National University, ja que estudien o treballen en aquesta universitat, si us plau, comproveu les dades entrades sobre aquest centre en els camps avall en aquesta pàgina. Hi ha un camp que falta o incorrecta? Si és així, si us plau, poseu-vos en contacte amb Universitiesintheworld perquè es corregeixi immediatament.

territori palestí
West Bank
Altres ciutats a cisjordània
Siquem