Al-azhar university of gaza Gaza > Altres ciutats a la franja de gaza > Franja de Gaza > territori palestí

Igual que Al-Azhar University of Gaza, vol que la seva universitat en Gaza que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

Entra al web de Al-Azhar University of Gaza, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a territori palestí per fer un intercanvi en Al-Azhar University of Gaza, en Gaza. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Coneix bé Al-Azhar University of Gaza? És vostè un ex o actual estudiant d'aquest centre? Si desitja fer una breu avaluació al respecte, si us plau escrigui el seu comentari en aquesta mateixa pàgina a continuació. Pot comentar qualsevol assumpte relacionat amb aquesta institució (les seves instal·lacions, la seva facultat, el perfil de la majoria dels estudiants, etc.). Gràcies per publicar a Universitiesintheworld la seva opinió.

territori palestí
Franja de Gaza
Altres ciutats a la franja de gaza
Gaza