Asian institute of technology Khlong luang > Pathum thani (Província) > Pathum Thani > Tailàndia

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a Asian Institute of Technology en Tailàndia, a la ciutat de Khlong luang. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Vostè treballa o estudia en Asian Institute of Technology? Si veu algun error en la informació que es publica en aquest arxiu, si us plau, contacteu amb nosaltres fent clic a la pestanya 'Contacte' perquè puguem corregir-ho. Col·laborar amb Universitiesintheworld per arribar a més estudiants que estan interessats a estudiar en el seu centre.

Què pot fer una universitat en Tailàndia omplir les seves classes sense dificultat i altres han de ser tots els anys corrent perquè no tenen prou estudiants? És molt simple: a part de ser pública o privada, que és, òbviament, va fer una gran diferència, és molt important que els estudiants potencials troben sense dificultat tota la informació que necessiten sobre els diferents centres d'educació superior. Si voleu afegir una institució de Khlong luang que no apareix en Universitiesintheworld, però, fer com Asian Institute of Technology i publicar la seva informació, que serà revisat i ha afegit per nosaltres més tard.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Asian Institute of Technology per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Tailàndia
Pathum Thani
Pathum thani (Província)
Khlong luang