Anton de kom university Paramaribo (Ciutat) > Paramaribo (Província) > Paramaribo > Surinam

Seguir l'exemple de Anton de Kom University i registrar la seva institució en aquest centre. Detalls com aquests fan tota la diferència. Avui en dia les millors universitats tenen una gran presència en l'Internet, i els directoris d'Universitats com Universitiesintheworld són un gran impuls per augmentar el nombre d'estudiants, ja que fa que sigui més fàcil per a ells trobar tant la ubicació i dades de contacte dels centres i les opinions dels antics estudiants o professors.

¿Ja ha decidit Anton de Kom University per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Anton de Kom University? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Paramaribo (Ciutat)? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Surinam. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Té alguna vinculació amb Anton de Kom University, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

Surinam
Paramaribo