Al-zaiem al-azhari university Omdurman > Khartoum state (Província) > Khartoum State > Sudan

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Sudan per fer un intercanvi en Al-Zaiem Al-Azhari University, en Omdurman. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Coneix bé Al-Zaiem Al-Azhari University? És vostè un ex o actual estudiant d'aquest centre? Si desitja fer una breu avaluació al respecte, si us plau escrigui el seu comentari en aquesta mateixa pàgina a continuació. Pot comentar qualsevol assumpte relacionat amb aquesta institució (les seves instal·lacions, la seva facultat, el perfil de la majoria dels estudiants, etc.). Gràcies per publicar a Universitiesintheworld la seva opinió.

Seguir l'exemple de Al-Zaiem Al-Azhari University i registrar la seva institució en aquest centre. Detalls com aquests fan tota la diferència. Avui en dia les millors universitats tenen una gran presència en l'Internet, i els directoris d'Universitats com Universitiesintheworld són un gran impuls per augmentar el nombre d'estudiants, ja que fa que sigui més fàcil per a ells trobar tant la ubicació i dades de contacte dels centres i les opinions dels antics estudiants o professors.

A continuació té tota la informació de contacte de Al-Zaiem Al-Azhari University i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Sudan
Khartoum State
Khartoum state (Província)
Omdurman