East-siberian state university of technology Ulán-udé > Altres ciutats en buryatiya > Buryatiya > Rússia

Si vostè pertany a l'equip de East-Siberian State University of Technology, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

Som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que van a començar els seus estudis a la universitat. El East-Siberian State University of Technology s'afegeix a aquest directori i això representa un gran avantatge per a aquest centre sobre altres en Ulán-udé, Rússia, perquè els estudiants potencials poden trobar en un lloc web de referència Universitiesintheworld. Si la seva institució no apareix en aquest directori, però, afegir la seva informació i el nostre equip revisarà la seva entrada i publicar-la el més aviat possible.

A continuació té tota la informació de contacte de East-Siberian State University of Technology i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a East-Siberian State University of Technology en Rússia, a la ciutat de Ulán-udé. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Rússia
Buryatiya
Altres ciutats en buryatiya
Ulán-udé