East-siberian state institute of culture Ulán-udé > Altres ciutats en buryatiya > Buryatiya > Rússia

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Rússia per fer un intercanvi en East-Siberian State Institute of Culture, en Ulán-udé. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Si vostè està vinculat a East-Siberian State Institute of Culture, ja que estudien o treballen en aquesta universitat, si us plau, comproveu les dades entrades sobre aquest centre en els camps avall en aquesta pàgina. Hi ha un camp que falta o incorrecta? Si és així, si us plau, poseu-vos en contacte amb Universitiesintheworld perquè es corregeixi immediatament.

Si vostè és part d'una altra universitat en Rússia i com East-Siberian State Institute of Culture que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Ulán-udé o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Entra al web de East-Siberian State Institute of Culture, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

Rússia
Buryatiya
Altres ciutats en buryatiya
Ulán-udé