Arhangelsk state technical university Arkhangel’sk > Altres ciutats en arkhangelskaya > Arkhangelskaya > Rússia

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Rússia per fer un intercanvi en Arhangelsk State Technical University, en Arkhangel’sk. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Té alguna vinculació amb Arhangelsk State Technical University, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

El Arhangelsk State Technical University és una de les universitats de Arkhangel’sk que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de Rússia són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

Si voleu conèixer els terminis de registre de Arhangelsk State Technical University i les instruccions que siguin capaços de fer-ho, així com altres detalls que són importants per saber abans d'iniciar el procés, entra al seu lloc web a través d'un enllaç lo en la seva arxiu que es pot trobar a continuació. Realitzar els procediments amb suficient antelació per garantir la seva lloc.

Rússia
Arkhangelskaya
Altres ciutats en arkhangelskaya
Arkhangel’sk