Academy of arts "george enescu" iasi Iaşi (Ciutat) > Municipiul iaşi > Iaşi > Romania

Aquesta és la pàgina d'informació de Academy of Arts "George Enescu" Iasi. Si treballar o estudiar en aquest centre i s'ha visualitzat alguna informació incorrecta, si us plau, contacteu amb nosaltres i ho corregirem. Si desitja que la seva universitat de destacar entre els altres, afegir un comentari avall en aquesta pàgina perquè els estudiants interessats en aquest centre poden llegir la seva avaluació.

Si així és com Academy of Arts "George Enescu" Iasi vol que el seu centre que aparegui en els nostres registres, registre de les seves dades. El fet que la seva institució s'ha registrat en un lloc web de referència pot resultar en més d'estudiants matriculats desenes. Si no desitja que la seva universitat a Iaşi (Ciutat), Romania queden enrere, introdueixi ara tota la informació sobre ell.

A continuació té tota la informació de contacte de Academy of Arts "George Enescu" Iasi i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Hi ha pocs programes d'intercanvi a Romania, que inclouen els costos d'aliments i altres despeses personals. Esbrinar si vostè va a fer un intercanvi de Academy of Arts "George Enescu" Iasi pel que fa a aquests punts. Si vostè no inclou aquestes despeses en el preu del seu intercanvi, s'ha de tenir en compte la quantitat de diners que té i com tractar-lo, ja que la despesa dels diners ràpid en Iaşi (Ciutat), no pot costar cap esforç!.

Romania
Iaşi
Municipiul iaşi
Iaşi (Ciutat)