Aleksander zelwerowicz state theatre academy Wola > Warszawa > Mazovia > Polònia

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Aleksander Zelwerowicz State Theatre Academy per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Igual que Aleksander Zelwerowicz State Theatre Academy, vol que la seva universitat en Wola que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

¿Ja ha decidit Aleksander Zelwerowicz State Theatre Academy per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Polònia per fer un intercanvi en Aleksander Zelwerowicz State Theatre Academy, en Wola. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Polònia
Mazovia
Warszawa
Wola