Agricultural university of warsaw Ursynów > Warszawa > Mazovia > Polònia

Aquesta és la pàgina d'informació de Agricultural University of Warsaw. Si treballar o estudiar en aquest centre i s'ha visualitzat alguna informació incorrecta, si us plau, contacteu amb nosaltres i ho corregirem. Si desitja que la seva universitat de destacar entre els altres, afegir un comentari avall en aquesta pàgina perquè els estudiants interessats en aquest centre poden llegir la seva avaluació.

Si vostè és part d'una altra universitat en Polònia i com Agricultural University of Warsaw que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Ursynów o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Entra al web de Agricultural University of Warsaw, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

Sortir de casa i venir a estudiar en Agricultural University of Warsaw, a la ciutat de Ursynów, Polònia. Ha acabat els seus estudis secundaris i són encara no està segur de si ha triat la carrera correcta? Tant se val. El que és segur és que, vostè ha triat la carrera ideal per a vostè o no, a viure una temporada en un país diferent i en una ciutat tan plena de vida és una experiència que val la pena, amb la qual és suficient per guanyar.

Polònia
Mazovia
Warszawa
Ursynów