Agh university of science and technology Cracovia > Pequeña polonia (Província) > Pequeña Polonia > Polònia

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Polònia per fer un intercanvi en AGH University of Science and Technology, en Cracovia. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Té alguna vinculació amb AGH University of Science and Technology, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

Què pot fer una universitat en Polònia omplir les seves classes sense dificultat i altres han de ser tots els anys corrent perquè no tenen prou estudiants? És molt simple: a part de ser pública o privada, que és, òbviament, va fer una gran diferència, és molt important que els estudiants potencials troben sense dificultat tota la informació que necessiten sobre els diferents centres d'educació superior. Si voleu afegir una institució de Cracovia que no apareix en Universitiesintheworld, però, fer com AGH University of Science and Technology i publicar la seva informació, que serà revisat i ha afegit per nosaltres més tard.

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en AGH University of Science and Technology, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

Polònia
Pequeña Polonia
Pequeña polonia (Província)
Cracovia