Academy of economics in wroclaw Wrocław > Baja silesia (Província) > Baja Silesia > Polònia

És hora de viure una experiència diferent i dir adéu als seus pares i la seva casa per un temps. Fer un intercanvi en Academy of Economics in Wroclaw pot ser un gran impuls per a la seva fulla de matí i per al seu propi creixement personal. Polònia està a l'espera que s'uneixin altres col·legues a Wrocław i es pot gaudir d'aquesta inoblidable experiència.

Coneix bé Academy of Economics in Wroclaw? És vostè un ex o actual estudiant d'aquest centre? Si desitja fer una breu avaluació al respecte, si us plau escrigui el seu comentari en aquesta mateixa pàgina a continuació. Pot comentar qualsevol assumpte relacionat amb aquesta institució (les seves instal·lacions, la seva facultat, el perfil de la majoria dels estudiants, etc.). Gràcies per publicar a Universitiesintheworld la seva opinió.

No tenir un registre en Universitiesintheworld pot donar lloc a tenir un menor nombre d'estudiants de l'escola, ja que som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que estan buscant per a les universitats en Wrocław, Polònia. Si no desitja que el seu centre es quedi enrere, publicar la seva informació, així com ho va fer el Academy of Economics in Wroclaw. Anem a revisar i afegir-lo el més ràpid possible.

¿Ja ha decidit Academy of Economics in Wroclaw per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

Polònia
Baja Silesia
Baja silesia (Província)
Wrocław