Academy of economics in katowice Katowice > Silesia (Província) > Silesia > Polònia

És hora de viure una experiència diferent i dir adéu als seus pares i la seva casa per un temps. Fer un intercanvi en Academy of Economics in Katowice pot ser un gran impuls per a la seva fulla de matí i per al seu propi creixement personal. Polònia està a l'espera que s'uneixin altres col·legues a Katowice i es pot gaudir d'aquesta inoblidable experiència.

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Academy of Economics in Katowice per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que van a començar els seus estudis a la universitat. El Academy of Economics in Katowice s'afegeix a aquest directori i això representa un gran avantatge per a aquest centre sobre altres en Katowice, Polònia, perquè els estudiants potencials poden trobar en un lloc web de referència Universitiesintheworld. Si la seva institució no apareix en aquest directori, però, afegir la seva informació i el nostre equip revisarà la seva entrada i publicar-la el més aviat possible.

És Academy of Economics in Katowice una de les universitats en el qual va a començar la seva carrera universitària? Volem que sàpiguen que si finalment es conformi amb aquest centre, el més probable és que vostè se sentirà molt feliç després. I com ho sabem? molt simple: no és suficient per ser una universitat que aparegui en els registres de Universitiesintheworld. Totes les universitats que formen part d'aquesta pàgina web tenen el seu nivell de qualitat comprovat pel nostre equip abans de registrar-lo.

Polònia
Silesia
Silesia (Província)
Katowice