Academy of economics in cracow Cracovia > Pequeña polonia (Província) > Pequeña Polonia > Polònia

Té alguna vinculació amb Academy of Economics in Cracow, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

El Academy of Economics in Cracow és una de les universitats de Cracovia que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de Polònia són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en Academy of Economics in Cracow, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Academy of Economics in Cracow? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Cracovia? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Polònia. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Polònia
Pequeña Polonia
Pequeña polonia (Província)
Cracovia