Allama iqbal open university Sargodha > Altres ciutats a panjab > Punjab > Pakistan

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Pakistan per fer un intercanvi en Allama Iqbal Open University, en Sargodha. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Vostè treballa o estudia en Allama Iqbal Open University? Si veu algun error en la informació que es publica en aquest arxiu, si us plau, contacteu amb nosaltres fent clic a la pestanya 'Contacte' perquè puguem corregir-ho. Col·laborar amb Universitiesintheworld per arribar a més estudiants que estan interessats a estudiar en el seu centre.

No tenir un registre en Universitiesintheworld pot donar lloc a tenir un menor nombre d'estudiants de l'escola, ja que som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que estan buscant per a les universitats en Sargodha, Pakistan. Si no desitja que el seu centre es quedi enrere, publicar la seva informació, així com ho va fer el Allama Iqbal Open University. Anem a revisar i afegir-lo el més ràpid possible.

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en Allama Iqbal Open University, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

Pakistan
Punjab
Altres ciutats a panjab
Sargodha