Abti american university of nigeria Yola > Adamawa state (Província) > Adamawa State > Nigèria

Si treballa per ABTI American University of Nigeria i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Si vostè és part d'una altra universitat en Nigèria i com ABTI American University of Nigeria que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Yola o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

És ABTI American University of Nigeria una de les universitats en el qual va a començar la seva carrera universitària? Volem que sàpiguen que si finalment es conformi amb aquest centre, el més probable és que vostè se sentirà molt feliç després. I com ho sabem? molt simple: no és suficient per ser una universitat que aparegui en els registres de Universitiesintheworld. Totes les universitats que formen part d'aquesta pàgina web tenen el seu nivell de qualitat comprovat pel nostre equip abans de registrar-lo.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a ABTI American University of Nigeria en Nigèria, a la ciutat de Yola. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Nigèria
Adamawa State
Adamawa state (Província)
Yola