Ecole des hautes etudes commerciales maroc Temara > Skhirate-temara > Rabat-Salé-Zemmour-Zaër > Marroc

Té alguna vinculació amb Ecole des Hautes Etudes Commerciales MAROC, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

El Ecole des Hautes Etudes Commerciales MAROC és una de les universitats de Temara que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de Marroc són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

Aquí tens tota la informació sobre la Ecole des Hautes Etudes Commerciales MAROC. Si se li dóna prioritat a l'estudi en un centre de qualitat i renom, es tracta de la seva institució per iniciar els seus estudis superiors. Si ja ha començat els seus estudis en aquest centre, ens deixa un comentari al respecte. La seva opinió i altres usuaris Universitiesintheworld ajudarà a guiar els futurs estudiants cap al començament de la seva vida universitària.

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Marroc per fer un intercanvi en Ecole des Hautes Etudes Commerciales MAROC, en Temara. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Marroc
Rabat-Salé-Zemmour-Zaër
Skhirate-temara
Temara