Al madinah international university Shah alam > Altres ciutats a selangor > Selangor > Malàisia

Si vostè està vinculat a Al Madinah International University, ja que estudien o treballen en aquesta universitat, si us plau, comproveu les dades entrades sobre aquest centre en els camps avall en aquesta pàgina. Hi ha un camp que falta o incorrecta? Si és així, si us plau, poseu-vos en contacte amb Universitiesintheworld perquè es corregeixi immediatament.

No tenir un registre en Universitiesintheworld pot donar lloc a tenir un menor nombre d'estudiants de l'escola, ja que som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que estan buscant per a les universitats en Shah alam, Malàisia. Si no desitja que el seu centre es quedi enrere, publicar la seva informació, així com ho va fer el Al Madinah International University. Anem a revisar i afegir-lo el més ràpid possible.

A continuació té tota la informació de contacte de Al Madinah International University i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

¿Se sent com viure en Shah alam, Malàisia? Si vols estudiar en Al Madinah International University i compartir la seva manera personal de la vida de prop amb la seva gent, de manera que l'intercanvi és una meravellosa oportunitat per millorar les seves habilitats i la seva autoestima, aprendre un altre idioma i viure experiències increïbles. Sens dubte, que es reuniran moltes històries per explicar per a la resta de la seva vida.

Malàisia
Selangor
Altres ciutats a selangor
Shah alam