Al-bukhari international university Alor setar > Kedah (Província) > Kedah > Malàisia

Si treballa per Al-Bukhari International University i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Si així és com Al-Bukhari International University vol que el seu centre que aparegui en els nostres registres, registre de les seves dades. El fet que la seva institució s'ha registrat en un lloc web de referència pot resultar en més d'estudiants matriculats desenes. Si no desitja que la seva universitat a Alor setar, Malàisia queden enrere, introdueixi ara tota la informació sobre ell.

Els estudiants actuals de Al-Bukhari International University recomanen aquesta universitat els estudiants que volen iniciar la seva carrera universitària en Alor setar. Si vol unir-se a ells, aquí tens tota la informació de contacte i la ubicació del centre. Fent els seus estudis en una universitat de qualitat pot fer tota la diferència, tant en la seva vida acadèmica i laboral en el futur. En contacte amb ells, visitar les seves instal·lacions i començar els seus estudis amb la seguretat d'haver triat un centre d'excel • lent qualitat.

Fer un intercanvi en Al-Bukhari International University, que es troba en Malàisia, a la ciutat de Alor setar, pot ser una experiència molt gratificant. És una oportunitat per fer nous amics de tot el món, potser treballar mentre que estudiar i tenir una mica de diners per poder sortir amb els amics, o pot perfeccionar o aprendre un nou idioma ....

Malàisia
Kedah
Kedah (Província)