American university of science and technology Baabda > Monte libano (Província) > Monte Libano > Líban

¿Es va a fer un intercanvi universitari en American University of Science and Technology? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Baabda? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Líban. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Vostè treballa o estudia en American University of Science and Technology? Si veu algun error en la informació que es publica en aquest arxiu, si us plau, contacteu amb nosaltres fent clic a la pestanya 'Contacte' perquè puguem corregir-ho. Col·laborar amb Universitiesintheworld per arribar a més estudiants que estan interessats a estudiar en el seu centre.

Gràcies al fet que American University of Science and Technology té una pàgina d'informació a la base de dades, els estudiants potencials poden confiar en la seva qualitat i rapidesa que la seva informació de contacte. Si la seva escola és Baabda i encara no apareix en els nostres registres universitaris en Líban, envieu-nos la seva sol·licitud de registre, completant la informació de la seva institució tan completament com sigui possible i anem a procedir a la descàrrega tan aviat com sigui possible.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de American University of Science and Technology per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Líban
Monte Libano
Monte libano (Província)
Baabda