American university of central asia Bishkek (Ciutat) > Bishkek (Província) > Bishkek > Kirguizistan

¿Es va a fer un intercanvi universitari en American University of Central Asia? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Bishkek (Ciutat)? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Kirguizistan. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Està interessat en donar una opinió sobre American University of Central Asia per orientar possibles estudiants d'aquest centre? Si és així, envieu el vostre comentari en el quadre de sota en aquesta pàgina. no publicarà el seu correu electrònic. La seva opinió pot ajudar a molts estudiants que encara estan en el seu procés de decisió difícil per optar pel seu centre.

Si vostè és part d'una altra universitat en Kirguizistan i com American University of Central Asia que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Bishkek (Ciutat) o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

A continuació té tota la informació de contacte de American University of Central Asia i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Kirguizistan
Bishkek
Bishkek (Província)
Bishkek (Ciutat)