East kazakstan state technical university Karagandy > Qaraghandy qalasy > Qaraghandy > Kazakhstan

Si així és com East Kazakstan State Technical University vol que el seu centre que aparegui en els nostres registres, registre de les seves dades. El fet que la seva institució s'ha registrat en un lloc web de referència pot resultar en més d'estudiants matriculats desenes. Si no desitja que la seva universitat a Karagandy, Kazakhstan queden enrere, introdueixi ara tota la informació sobre ell.

Aquí tens tota la informació sobre la East Kazakstan State Technical University. Si se li dóna prioritat a l'estudi en un centre de qualitat i renom, es tracta de la seva institució per iniciar els seus estudis superiors. Si ja ha començat els seus estudis en aquest centre, ens deixa un comentari al respecte. La seva opinió i altres usuaris Universitiesintheworld ajudarà a guiar els futurs estudiants cap al començament de la seva vida universitària.

Sortir de casa i venir a estudiar en East Kazakstan State Technical University, a la ciutat de Karagandy, Kazakhstan. Ha acabat els seus estudis secundaris i són encara no està segur de si ha triat la carrera correcta? Tant se val. El que és segur és que, vostè ha triat la carrera ideal per a vostè o no, a viure una temporada en un país diferent i en una ciutat tan plena de vida és una experiència que val la pena, amb la qual és suficient per guanyar.

Si vostè pertany a l'equip de East Kazakstan State Technical University, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

Kazakhstan
Qaraghandy
Qaraghandy qalasy
Karagandy