East kazakhstan state university Shymkent > Altres ciutats en ongtüstik qazaqstan > Ongtüstik Qazaqstan > Kazakhstan

¿Es va a fer un intercanvi universitari en East Kazakhstan State University? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Shymkent? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Kazakhstan. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Aquesta és la pàgina d'informació de East Kazakhstan State University. Si treballar o estudiar en aquest centre i s'ha visualitzat alguna informació incorrecta, si us plau, contacteu amb nosaltres i ho corregirem. Si desitja que la seva universitat de destacar entre els altres, afegir un comentari avall en aquesta pàgina perquè els estudiants interessats en aquest centre poden llegir la seva avaluació.

Si vostè és part d'una altra universitat en Kazakhstan i com East Kazakhstan State University que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Shymkent o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

¿Ja ha decidit East Kazakhstan State University per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

Kazakhstan
Ongtüstik Qazaqstan
Altres ciutats en ongtüstik qazaqstan
Shymkent