Al-farabi kazakh national university Almatý > Almaty qalasy (Província) > Almaty Qalasy > Kazakhstan

Vostè treballa o estudia en Al-Farabi Kazakh National University? Si veu algun error en la informació que es publica en aquest arxiu, si us plau, contacteu amb nosaltres fent clic a la pestanya 'Contacte' perquè puguem corregir-ho. Col·laborar amb Universitiesintheworld per arribar a més estudiants que estan interessats a estudiar en el seu centre.

Igual que Al-Farabi Kazakh National University, vol que la seva universitat en Almatý que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

¿Ja ha decidit Al-Farabi Kazakh National University per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

Si ja té tot a punt per fer la seva canvi en Al-Farabi Kazakh National University, quan arribes no descuidi la seva salut. Menjar bé i fer exercici gaudint dels bells paisatges es poden trobar a Almatý, Kazakhstan. Si vostè segueix les regles apreses a casa, és normal que res dolent li passi a vostè, fins i tot si està lluny dels seus pares i la seguretat i la comoditat de la seva llar.

Kazakhstan
Almaty Qalasy
Almaty qalasy (Província)
Almatý