Arab academy for banking and financial sciences Al jubayhah > Amman (Província) > Amman > Jordània

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Arab Academy for Banking and Financial Sciences? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Al jubayhah? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Jordània. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Està interessat en donar una opinió sobre Arab Academy for Banking and Financial Sciences per orientar possibles estudiants d'aquest centre? Si és així, envieu el vostre comentari en el quadre de sota en aquesta pàgina. no publicarà el seu correu electrònic. La seva opinió pot ajudar a molts estudiants que encara estan en el seu procés de decisió difícil per optar pel seu centre.

Encara no està la seva universitat que apareix en els nostres registres universitaris en Jordània? Vols afegir que? Publicar la seva informació, així com ho va fer Arab Academy for Banking and Financial Sciences i aprofitar el fet que el seu lloc aparegui en un lloc web de referència. És probable que després d'afegir que, al seu institució acull a desenes d'estudiants de Universitiesintheworld que viuen en Al jubayhah o que es traslladarà allà per començar els seus estudis.

Entra al web de Arab Academy for Banking and Financial Sciences, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

Jordània
Amman
Amman (Província)
Al jubayhah