Al hussein bin talal university Ma‘ān (Ciutat) > Ma’an (Província) > Ma’an > Jordània

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Jordània per fer un intercanvi en Al Hussein Bin Talal University, en Ma‘ān (Ciutat). El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Té alguna vinculació amb Al Hussein Bin Talal University, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

Seguir l'exemple de Al Hussein Bin Talal University i registrar la seva institució en aquest centre. Detalls com aquests fan tota la diferència. Avui en dia les millors universitats tenen una gran presència en l'Internet, i els directoris d'Universitats com Universitiesintheworld són un gran impuls per augmentar el nombre d'estudiants, ja que fa que sigui més fàcil per a ells trobar tant la ubicació i dades de contacte dels centres i les opinions dels antics estudiants o professors.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Al Hussein Bin Talal University per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Jordània
Ma’an
Ma’an (Província)
Ma‘ān (Ciutat)