Al-balqa applied university As salţ > Balqa (Província) > Balqa > Jordània

Si treballa per Al-Balqa Applied University i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

No tenir un registre en Universitiesintheworld pot donar lloc a tenir un menor nombre d'estudiants de l'escola, ja que som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que estan buscant per a les universitats en As salţ, Jordània. Si no desitja que el seu centre es quedi enrere, publicar la seva informació, així com ho va fer el Al-Balqa Applied University. Anem a revisar i afegir-lo el més ràpid possible.

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en Al-Balqa Applied University, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Jordània per fer un intercanvi en Al-Balqa Applied University, en As salţ. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Jordània
Balqa
Balqa (Província)
As salţ