Al-ahliyya amman university As salţ > Balqa (Província) > Balqa > Jordània

Coneix bé Al-Ahliyya Amman University? És vostè un ex o actual estudiant d'aquest centre? Si desitja fer una breu avaluació al respecte, si us plau escrigui el seu comentari en aquesta mateixa pàgina a continuació. Pot comentar qualsevol assumpte relacionat amb aquesta institució (les seves instal·lacions, la seva facultat, el perfil de la majoria dels estudiants, etc.). Gràcies per publicar a Universitiesintheworld la seva opinió.

Encara no està la seva universitat que apareix en els nostres registres universitaris en Jordània? Vols afegir que? Publicar la seva informació, així com ho va fer Al-Ahliyya Amman University i aprofitar el fet que el seu lloc aparegui en un lloc web de referència. És probable que després d'afegir que, al seu institució acull a desenes d'estudiants de Universitiesintheworld que viuen en As salţ o que es traslladarà allà per començar els seus estudis.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Al-Ahliyya Amman University per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a Al-Ahliyya Amman University en Jordània, a la ciutat de As salţ. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Jordània
Balqa
Balqa (Província)
As salţ