Abdus salam international centre for theoretical physics Sgonico > Provincia di trieste > Friuli-Venecia Julia > Itàlia

Si treballa per Abdus Salam international centre for theoretical physics i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Si vostè és part d'una altra universitat en Itàlia i com Abdus Salam international centre for theoretical physics que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Sgonico o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Abdus Salam international centre for theoretical physics per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Fer un intercanvi en Abdus Salam international centre for theoretical physics, que es troba en Itàlia, a la ciutat de Sgonico, pot ser una experiència molt gratificant. És una oportunitat per fer nous amics de tot el món, potser treballar mentre que estudiar i tenir una mica de diners per poder sortir amb els amics, o pot perfeccionar o aprendre un nou idioma ....

Itàlia
Friuli-Venecia Julia
Provincia di trieste