Arak university of technology Arak > Markazi (Província) > Markazi > Iran

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Arak University of Technology per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Si vostè és part d'una altra universitat en Iran i com Arak University of Technology que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Arak o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Entra al web de Arak University of Technology, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Iran per fer un intercanvi en Arak University of Technology, en Arak. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Iran
Markazi
Markazi (Província)
Arak