Amirkabir college of managmant & technology Teherán > Tehrān (Província) > Tehran > Iran

Si vostè està vinculat a Amirkabir College of Managmant & Technology, ja que estudien o treballen en aquesta universitat, si us plau, comproveu les dades entrades sobre aquest centre en els camps avall en aquesta pàgina. Hi ha un camp que falta o incorrecta? Si és així, si us plau, poseu-vos en contacte amb Universitiesintheworld perquè es corregeixi immediatament.

Si vostè és part d'una altra universitat en Iran i com Amirkabir College of Managmant & Technology que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Teherán o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Vostè està visitant el full informatiu de la Amirkabir College of Managmant & Technology. Si vostè està interessat a estudiar en aquesta universitat, us recomanem de decidir per ell. En els registres de Universitiesintheworld només apareixen les universitats pertinents de qualitat a nivell mundial i per això estem segurs que la decisió que està a punt de fer és gran. Segurament vostè estarà encantat! I estarem encantats d'haver ajudat en aquesta elecció molt significatiu..

Sortir de casa i venir a estudiar en Amirkabir College of Managmant & Technology, a la ciutat de Teherán, Iran. Ha acabat els seus estudis secundaris i són encara no està segur de si ha triat la carrera correcta? Tant se val. El que és segur és que, vostè ha triat la carrera ideal per a vostè o no, a viure una temporada en un país diferent i en una ciutat tan plena de vida és una experiència que val la pena, amb la qual és suficient per guanyar.

Iran
Tehran
Tehrān (Província)
Teherán