Ahwaz jondishapour university of medical sciences Ahvāz > Altres ciutats a khuzestan > Khuzestán > Iran

El nostre equip sempre s'esforça per oferir la informació més exacta i actualitzada informació possible de diferents universitats. Però a causa de la quantitat d'informació que tenim, sempre podia faltar un detall. Si està familiaritzat amb Universitiesintheworld, si us plau ajudar-nos verificant les seves dades. Si hi ha alguna informació que estigui vençut o conté un error, si us plau en contacte amb nosaltres.

El Ahwaz Jondishapour University of Medical Sciences és una de les universitats de Ahvāz que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de Iran són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

A continuació té tota la informació de contacte de Ahwaz Jondishapour University of Medical Sciences i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Hi ha pocs programes d'intercanvi a Iran, que inclouen els costos d'aliments i altres despeses personals. Esbrinar si vostè va a fer un intercanvi de Ahwaz Jondishapour University of Medical Sciences pel que fa a aquests punts. Si vostè no inclou aquestes despeses en el preu del seu intercanvi, s'ha de tenir en compte la quantitat de diners que té i com tractar-lo, ja que la despesa dels diners ràpid en Ahvāz, no pot costar cap esforç!.

Iran
Khuzestán
Altres ciutats a khuzestan
Ahvāz