Andrassy gyula german speaking university budapest Budapest (Ciutat) > Budapest (Província) > Budapest > Hongria

Si treballa per Andrassy Gyula German Speaking University Budapest i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Si vostè és part d'una altra universitat en Hongria i com Andrassy Gyula German Speaking University Budapest que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Budapest (Ciutat) o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Entra al web de Andrassy Gyula German Speaking University Budapest, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Andrassy Gyula German Speaking University Budapest? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Budapest (Ciutat)? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Hongria. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Hongria
Budapest
Budapest (Província)
Budapest (Ciutat)