American college of thessaloniki Pylaía > Nomós thessaloníkis > Central Macedonia > Grècia

Si vostè pertany a l'equip de American College of Thessaloniki, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

Si vostè és part d'una altra universitat en Grècia i com American College of Thessaloniki que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Pylaía o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

A continuació té tota la informació de contacte de American College of Thessaloniki i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a American College of Thessaloniki en Grècia, a la ciutat de Pylaía. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Grècia
Central Macedonia
Nomós thessaloníkis
Pylaía