American college of greece Agía paraskeví > Nomarchía athinas > Attica > Grècia

Si vostè està vinculat a American College of Greece, ja que estudien o treballen en aquesta universitat, si us plau, comproveu les dades entrades sobre aquest centre en els camps avall en aquesta pàgina. Hi ha un camp que falta o incorrecta? Si és així, si us plau, poseu-vos en contacte amb Universitiesintheworld perquè es corregeixi immediatament.

Igual que American College of Greece, vol que la seva universitat en Agía paraskeví que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en American College of Greece, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a American College of Greece en Grècia, a la ciutat de Agía paraskeví. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Grècia
Attica
Nomarchía athinas
Agía paraskeví