Agricultural university of athens Atenas > Nomarchía athinas > Attica > Grècia

Igual que Agricultural University of Athens, vol que la seva universitat en Atenas que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

Vostè està visitant el full informatiu de la Agricultural University of Athens. Si vostè està interessat a estudiar en aquesta universitat, us recomanem de decidir per ell. En els registres de Universitiesintheworld només apareixen les universitats pertinents de qualitat a nivell mundial i per això estem segurs que la decisió que està a punt de fer és gran. Segurament vostè estarà encantat! I estarem encantats d'haver ajudat en aquesta elecció molt significatiu..

Fer un intercanvi en Agricultural University of Athens, que es troba en Grècia, a la ciutat de Atenas, pot ser una experiència molt gratificant. És una oportunitat per fer nous amics de tot el món, potser treballar mentre que estudiar i tenir una mica de diners per poder sortir amb els amics, o pot perfeccionar o aprendre un nou idioma ....

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Agricultural University of Athens per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Grècia
Attica
Nomarchía athinas
Atenas