Université pierre mendes-france (grenoble ii) Gières > Isere > Ródano-Alpes > França

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a França per fer un intercanvi en Université Pierre Mendes-France (Grenoble II), en Gières. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Té alguna vinculació amb Université Pierre Mendes-France (Grenoble II), perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

Som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que van a començar els seus estudis a la universitat. El Université Pierre Mendes-France (Grenoble II) s'afegeix a aquest directori i això representa un gran avantatge per a aquest centre sobre altres en Gières, França, perquè els estudiants potencials poden trobar en un lloc web de referència Universitiesintheworld. Si la seva institució no apareix en aquest directori, però, afegir la seva informació i el nostre equip revisarà la seva entrada i publicar-la el més aviat possible.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Université Pierre Mendes-France (Grenoble II) per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

França
Ródano-Alpes
Isere
Gières