Université de technologie de troyes Rosières-près-troyes > Aube > Champaña-Ardenas > França

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Université de Technologie de Troyes? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Rosières-près-troyes? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en França. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Està interessat en donar una opinió sobre Université de Technologie de Troyes per orientar possibles estudiants d'aquest centre? Si és així, envieu el vostre comentari en el quadre de sota en aquesta pàgina. no publicarà el seu correu electrònic. La seva opinió pot ajudar a molts estudiants que encara estan en el seu procés de decisió difícil per optar pel seu centre.

Si vostè és part d'una altra universitat en França i com Université de Technologie de Troyes que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Rosières-près-troyes o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

A continuació té tota la informació de contacte de Université de Technologie de Troyes i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

França
Champaña-Ardenas
Aube
Rosières-près-troyes