Ecole supérieure de commerce et management Tours > Indre y loira > Centro > França

Som un lloc web de referència per a estudiants de tot el món que van a començar els seus estudis a la universitat. El Ecole Supérieure de Commerce et Management s'afegeix a aquest directori i això representa un gran avantatge per a aquest centre sobre altres en Tours, França, perquè els estudiants potencials poden trobar en un lloc web de referència Universitiesintheworld. Si la seva institució no apareix en aquest directori, però, afegir la seva informació i el nostre equip revisarà la seva entrada i publicar-la el més aviat possible.

Aquí tens tota la informació sobre la Ecole Supérieure de Commerce et Management. Si se li dóna prioritat a l'estudi en un centre de qualitat i renom, es tracta de la seva institució per iniciar els seus estudis superiors. Si ja ha començat els seus estudis en aquest centre, ens deixa un comentari al respecte. La seva opinió i altres usuaris Universitiesintheworld ajudarà a guiar els futurs estudiants cap al començament de la seva vida universitària.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Ecole Supérieure de Commerce et Management? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Tours? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en França. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Té alguna vinculació amb Ecole Supérieure de Commerce et Management, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

França
Indre y loira
Tours
Ecole Supérieure de Commerce et Management