Ecole nationale supérieure de chimie de lille Ascq > Norte > Norte Paso de Calais > França

Si així és com Ecole Nationale Supérieure de Chimie de Lille vol que el seu centre que aparegui en els nostres registres, registre de les seves dades. El fet que la seva institució s'ha registrat en un lloc web de referència pot resultar en més d'estudiants matriculats desenes. Si no desitja que la seva universitat a Ascq, França queden enrere, introdueixi ara tota la informació sobre ell.

Si voleu conèixer els terminis de registre de Ecole Nationale Supérieure de Chimie de Lille i les instruccions que siguin capaços de fer-ho, així com altres detalls que són importants per saber abans d'iniciar el procés, entra al seu lloc web a través d'un enllaç lo en la seva arxiu que es pot trobar a continuació. Realitzar els procediments amb suficient antelació per garantir la seva lloc.

¿Se sent com viure en Ascq, França? Si vols estudiar en Ecole Nationale Supérieure de Chimie de Lille i compartir la seva manera personal de la vida de prop amb la seva gent, de manera que l'intercanvi és una meravellosa oportunitat per millorar les seves habilitats i la seva autoestima, aprendre un altre idioma i viure experiències increïbles. Sens dubte, que es reuniran moltes històries per explicar per a la resta de la seva vida.

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Ecole Nationale Supérieure de Chimie de Lille per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

França
Norte Paso de Calais
Norte
Ascq