Ecole française d'electronique et d'informatique Villejuif > Valle de marne > Isla de Francia > França

Si vostè pertany a l'equip de Ecole Française d'Electronique et d'Informatique, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

Igual que Ecole Française d'Electronique et d'Informatique, vol que la seva universitat en Villejuif que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

Entra al web de Ecole Française d'Electronique et d'Informatique, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Ecole Française d'Electronique et d'Informatique? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Villejuif? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en França. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

França
Isla de Francia
Valle de marne
Villejuif