Ecole européenne de chimie, polymères et matériaux de strasbourg Cronenbourg > Bajo rin > Alsacia > França

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Ecole Européenne de Chimie, Polymères et Matériaux de Strasbourg? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Cronenbourg? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en França. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Si treballa per Ecole Européenne de Chimie, Polymères et Matériaux de Strasbourg i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Encara no està la seva universitat que apareix en els nostres registres universitaris en França? Vols afegir que? Publicar la seva informació, així com ho va fer Ecole Européenne de Chimie, Polymères et Matériaux de Strasbourg i aprofitar el fet que el seu lloc aparegui en un lloc web de referència. És probable que després d'afegir que, al seu institució acull a desenes d'estudiants de Universitiesintheworld que viuen en Cronenbourg o que es traslladarà allà per començar els seus estudis.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Ecole Européenne de Chimie, Polymères et Matériaux de Strasbourg per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

França
Alsacia
Bajo rin
Cronenbourg