Ecole d'ingénieurs en informatique pour l'industrie Évry > Essonne > Isla de Francia > França

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a França per fer un intercanvi en Ecole d'Ingénieurs en Informatique pour l'Industrie, en Évry. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Està interessat en donar una opinió sobre Ecole d'Ingénieurs en Informatique pour l'Industrie per orientar possibles estudiants d'aquest centre? Si és així, envieu el vostre comentari en el quadre de sota en aquesta pàgina. no publicarà el seu correu electrònic. La seva opinió pot ajudar a molts estudiants que encara estan en el seu procés de decisió difícil per optar pel seu centre.

Gràcies al fet que Ecole d'Ingénieurs en Informatique pour l'Industrie té una pàgina d'informació a la base de dades, els estudiants potencials poden confiar en la seva qualitat i rapidesa que la seva informació de contacte. Si la seva escola és Évry i encara no apareix en els nostres registres universitaris en França, envieu-nos la seva sol·licitud de registre, completant la informació de la seva institució tan completament com sigui possible i anem a procedir a la descàrrega tan aviat com sigui possible.

Entra al web de Ecole d'Ingénieurs en Informatique pour l'Industrie, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

França
Isla de Francia
Essonne
Évry