Ecole des hautes etudes industrielles de lille Lille > Norte > Norte Paso de Calais > França

Sortir de casa i venir a estudiar en Ecole des Hautes Etudes Industrielles de Lille, a la ciutat de Lille, França. Ha acabat els seus estudis secundaris i són encara no està segur de si ha triat la carrera correcta? Tant se val. El que és segur és que, vostè ha triat la carrera ideal per a vostè o no, a viure una temporada en un país diferent i en una ciutat tan plena de vida és una experiència que val la pena, amb la qual és suficient per guanyar.

Si treballa per Ecole des Hautes Etudes Industrielles de Lille i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Què pot fer una universitat en França omplir les seves classes sense dificultat i altres han de ser tots els anys corrent perquè no tenen prou estudiants? És molt simple: a part de ser pública o privada, que és, òbviament, va fer una gran diferència, és molt important que els estudiants potencials troben sense dificultat tota la informació que necessiten sobre els diferents centres d'educació superior. Si voleu afegir una institució de Lille que no apareix en Universitiesintheworld, però, fer com Ecole des Hautes Etudes Industrielles de Lille i publicar la seva informació, que serà revisat i ha afegit per nosaltres més tard.

És Ecole des Hautes Etudes Industrielles de Lille una de les universitats en el qual va a començar la seva carrera universitària? Volem que sàpiguen que si finalment es conformi amb aquest centre, el més probable és que vostè se sentirà molt feliç després. I com ho sabem? molt simple: no és suficient per ser una universitat que aparegui en els registres de Universitiesintheworld. Totes les universitats que formen part d'aquesta pàgina web tenen el seu nivell de qualitat comprovat pel nostre equip abans de registrar-lo.

França
Norte Paso de Calais
Norte
Lille