École des hautes études commerciales Jouy-en-josas > Yvelines > Isla de Francia > França

El École des Hautes Études Commerciales és una de les universitats de Jouy-en-josas que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de França són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

¿Ja ha decidit École des Hautes Études Commerciales per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en École des Hautes Études Commerciales? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Jouy-en-josas? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en França. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Té alguna vinculació amb École des Hautes Études Commerciales, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

França
Isla de Francia
Yvelines
Jouy-en-josas