Ecole d'architecture de nancy Nancy > Meurthe y mosela > Lorena > França

Si vostè és part d'una altra universitat en França i com Ecole d'Architecture de Nancy que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Nancy o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Entra al web de Ecole d'Architecture de Nancy, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a Ecole d'Architecture de Nancy en França, a la ciutat de Nancy. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Si vostè pertany a l'equip de Ecole d'Architecture de Nancy, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

França
Lorena
Meurthe y mosela
Nancy